četrtek, 5. februar 2009

Odločila sem se......

da od danes naprej moj blog ne bo bil navaden blog ampak kot ena revija za mlade. Pisala bom o znanih ljudeh, ljubezni, glasbi,.......

Ta odločitev je padla zaradi današnjega ogleda medijiskih hiš in bilo e enkratno!

No ta moja "revija" se bo imenovala Jour business.

5 Jih je že povedalo! Dej še ti!:

Dora pravi ...

danes je bil eden izmed mojih najlepših dni v mojem življenju!!!!!



mela sem se super, fantastično, magično! :P


rada te mam<3

Deklica pravi ...

zaka pa '''jour business''? 0.o

ja dora, men je blo tut taak zakon. mam novo idejo za to, ka postat ko bom velkaa :)

rada mam (fjolla xD) x3

Lea pravi ...

Men je blo pa dans samo vredi. :)

<33

eva. pravi ...

Men pa ni blo neki.

DragaNa pravi ...

zlo dobra ideiia.** no vglavnm men je blo učiri naijač:P

ps: :) napiše se YOUR, ne pa JOUR.... hehe....mei se fain, fjollč :D