sreda, 24. junij 2009

Moje nove sanje....



da grem v BRAZIL! Oh... trenutno je vse kar si želim BRAZIL, njene plaže, njeno lepoto, morje....




Vse se je začelo pri geografiji, ko smo na računalniku gledali slike Južne Amerike. Res je prelepo.


Prvo bi šla v Ameriko, potem v Južno Ameriko, potem v Brazil in še nazadnje še na plažo Copacabana.


To bi ble počitnice!

Blago njim na sliki!

P.S. konec šole! Mal jo bom pogrešala. Šolo, ja kot ustanovo, ne učenje.

4 Jih je že povedalo! Dej še ti!:

Dora pravi ...

kak maš lepo prenovlen blog!
UŠEČ MI JE<3
ej zakaj pa ti mene nimaš pod povezave za bloge napisano?
aja pa jst bi tut šla u Brazil..kdo pa nebi? :D
<3

fjolla pravi ...

joj takrat ko smo se skregale sem te zbrisala.
te bom takoj zdej dodala.
hvala.:)

mormo se še kej dobit zdej enkrat,ok?
poklič, če ne pokličem!

Dora pravi ...

ok bom te jst poklicala! :D
al ap ti mene..če jst pozabim ;)

Lara RAY pravi ...

moja sestrična je bla na copacabani (alkakseženapiše) ;D
<3