ponedeljek, 16. marec 2009

Kot vedno, mi je tut tokrat....

zelo všeč Evina ideja, kak ma tut ona na svojem blogu. One koje najviše vojim in One koje volim. To mi je tak všeč in bi rada mela podobno, zato te Eva lepo prosim, če mam lahk jz: Vas obožujem in Vas mam rada.

Pa-pa!

Rada vas mam!

6 Jih je že povedalo! Dej še ti!:

eva. pravi ...

Itak, da lahko.^^
(če bom jst pod unimi, ki jih obožuješ.hehe.)

eva. pravi ...

Poprau tam pa napiš, da sem Eva Kristina Thot. Ok?

Lea pravi ...

Mene ne obožuješ, nit me nimaš rada :'(

Js pa tebe mam! Da veš!

fjolla pravi ...

sori lea, hotla sm te dat med "vas obožujem", pa sm te pr "VAS IMAM RADA" zbrisala, da bi te dala me "vas obožujm" pol sm pa pozabla te napisat tam. zdej sm te napisala.

Deklica pravi ...

ej fjolla, js sm hana volčanšek nikezić ne nikezićž x)

<3

Dora pravi ...

sj jst tut tebe obožujem :D