sobota, 28. marec 2009

Misliš, da je prava prijatelica, pa ugotoviš, da ni.....


Ni važno o kateri se gre, ampak je važno to, da odslej naprej ne bom zaupala nobenem veš!
Prizadene te oseba, ko si mislil o njej da ste zares najbolše prijateljice, potem ti pa obrne hrbet in te več sploh ne pozdravi......

se nadaljuje.....

11 Jih je že povedalo! Dej še ti!:

eva. pravi ...

??

Dora pravi ...

to je za mene ne?

ka sm pa nardila ? :O

pa zakaj si me pa zbrisala z : vas obožujem ?

Deklica pravi ...

omg. kira kurba je bla? :o

Dora, 100% nisi bla ti.

na konc bo rekla, da je sam ena njena zmišlena zgodba.. x)

fjolla pravi ...

ne bom govorila kera je bla. Dora jz lahk izbrišem kogar hočem in dodajam kogar hočem na blog.

:)

Lea pravi ...

Wtf.

Dora pravi ...

sej ne rečem da me moreš oboževat.Pa Fjolla vem da sem bla to jest ker si me tut na netlogu dala na črno listo... ka sm nardila no?

fjolla pravi ...

veš men ti prej nisi bla najbolša.
sploh ne vem zaka misliš da si ti?
veš na svetu je še milijon ljudi ko jih mam rada bol od tebe, tak da..... nisi ti!

Na netlogu sm te pa dala stran, kr mam svoje razloge za to.

To pa res nisi ti.

eva. pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
eva. pravi ...

?????????????????????????????
????????????????????????????????
??????????????????????????????????
???????????????????????????????????

fjolla pravi ...

pa sej sm se sam hecala....

to dora ve.

Deklica pravi ...

nisi se hecala. pa še neki: gdai bo nadaljevanje? (: